Atrodo, kad internetinėje svetainėje kalbatės patys su savimi? Žmonės ateina į jūsų svetainę, bet staiga iš jos išeina? Arba dar blogiau – neateina visai? Produktai stovi sandėlyje ir kaupia dulkes?
Kadaise ir mes buvome tokioje situacijoje…
Svarbiausia, kad tai galima pakeisti, pritaikant sėkmingus, patikrintus būdus!
Dalinamės su jumis 10 unikalių būdų, kurie padės jums pritraukti daugiau lankytojų (bei pirkėjų) į savo internetinę svetainę!
Būdas nr. 1 – vizualiai patraukli internetinė svetainė
Sutikus žmogų pirmą kartą, sprendžiame apie jį pagal jo išvaizdą. Atsidarius internetinę svetainę – pirmuoju įspūdžiu įvertiname, ar tęsime naršymą joje.
“Naujausi vartotojų psichologijos tyrimai rodo, kad žmogus susidaro pirmąjį įspūdį apie svetainės patikimumą bei nusprendžia, ar tęs naršymą joje VOS PER 50 MILISEKUNDŽIŲ!”
Net jeigu jūsų turinys ir produktai/paslaugos bus unikalūs, kūrybiški ir originalūs, be vizualiai tvarkingo, reprezentatyvaus internetinio puslapio jūs pražūsite – skaitytojai paliks jūsų internetinę svetainę net nespėję perskaityti jūsų pavadinimo.
Būdas nr. 2 – taisyklinga kalba svetainėje
Peržiūrėkite, ar nepalikote rašybos, skyrybos ir stiliaus klaidų.
Jeigu jūs patys to padaryti negalite arba neturite kalbinių įgūdžių, kreipkitės į internetinių svetainių tekstų redaktorių.
Taisyklinga kalba e. svetainėje – labai svarbus žingsnis kuriant prekinio ženklo vertę kliento akyse.
Būdas nr. 3 – lengvai suprantama navigacija svetainėje
Nesistenkite nustebinti šiuolaikinio vartotojo moderniu, dar niekur neregėtu dizainu – vartotojas tikisi patogaus, lengvai suprantamo svetainės valdymo ir navigacijos joje.
Ar jūsų internetinėje svetainėje lengva rasti kontaktus?
Ar esate užpildę skiltį „Apie mus“?
Ar esate nurodę darbo laiką? Adresą?
Pateikite visą informaciją suprantamai, lengvai ir aiškiai.
Neverskite būsimo kliento skambinti jums, kad paklaustų kada dirbate ir kur esate įsikūrę. Jis nė nesivargindamas pereis pas jūsų konkurentą!
Būdas nr. 4 – turėkite tokią pat gerą mobilią versiją
Mobilūs telefonai dominuoja rinkoje!
Tyrimų duomenimis, 63% visų apsilankymų internetinėse svetainėse ateina iš mobilių telefonų naudotojų. Su metais, šis skaičius tik auga.
Būkite tikri, kad jūsų svetainė yra draugiška mobiliesiems telefonams. Tai galite patikrinti Pritaikomumo mobiliesiems testu. Jeigu testo rezultatas nedžiugina, susisiekite su mumis ir mes padėsime jums tapti randamais ir matomais.
Būdas nr. 5 – būkite aktyvūs
Daugiausiai pasiekusios, žinomiausios įmonės internetinių svetainių pasaulyje bendrauja su savo klientais ir sekėjais… lyg su draugais! Net ir lietuviškos įmonės išnaudoja savo socialinius tinklus derindami šmaikštumą kartu su subtilia reklama.
Socialiniai tinklai skirti bendrauti su žmonėmis iš viso pasaulio – išnaudokite šią galimybę. Dalinkitės gera vizualine medžiaga, užveskite diskusiją, atsakykite į komentarus, juokaukite, patarkite…
Netrinkite žinučių, kuriose jūsų sekėjas pasako kažką negatyvaus. Klientus atstumia įmonės, kurios įsivaizduoja esančios nepriekaištingos.
Nėra idealių žmonių. Nėra idealių kompanijų.
Taigi, net jeigu suglumote ir nežinote kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje, ką atrašyti į komentarą, ar susiduriate su kitomis dvejonėmis, pagalvokite, kaip norėtumėte, kad jums atsakytų.
Kaip Jūs jaustumėtės kliento vietoje? Kokio atsakymo tikėtumėtės? Svarbiausia žmogiškumas.
Būdas nr. 6 – reklamuokite svetainę nemokamai
Dabar yra labai daug reklamos galimybių – svarbu yra išsirinkti labiausiai sau tinkančią ir ją išbandyti praktiškai.
Turite ribotą įmonės biudžetą?
Kol įmonės biudžetas yra mažas, svarbu tikslingai išnaudoti turimus nemokamus resursus.
Vienas jų – socialiniai tinklai.
Išsirinkite, kuri platforma jūsų įmonei labiausiai tinka:
Lietuvos rinkoje labiausiai naudojami yra Facebook ir Instagram, priklausomai nuo auditorijos amžiaus ir pomėgių. Tačiau, vis labiau populiarėja LinkedIn platforma, ypatingai teikiant Verslas-Verslui paslaugas.
Labai vizualūs prekės ženklai neabejotinai turėtų rinktis Pinterest, Weheartit platformas, kurias renkasi jaunesnė auditorija.
Ne tik aktyviai bendraukite su savo klientais, bet nepamirškite ir dalintis naujienomis su tiesiogine nuoroda į jūsų svetainę.
Būdas nr. 7 – išnaudokite mokamą reklamą
Vienas iš populiariausių mokamos reklamos variantų yra reklama Google Ads platformoje (dar žinoma kaip Google AdWords).
Joje galite itin tiksliai pasiekti norimą klientą, mokėsite tik už realų žmogaus paspaudimą ant jūsų reklamos, iškart matysite rezultatus bei be apribojimų ar jokių minimalių mokesčių valdysite savo biudžetą (galėsite ir visai sustabdyti reklamą, jeigu jums nepatiks).
Būdas nr. 8 – iškelkite svetainę paieškos sistemose
Šis paslaptingai skambantis būdas yra dar kitaip vadinamas SEO (angl. Search Engine Optimization).
SEO – tai kombinacija įvairių techninių veiksmų, atliekamų jūsų svetainės viduje, kurie ilgainiui padeda jūsų svetainei pakilti į aukštesnes pozicijas paieškos sistemose (tokiose kaip Google, Bing, Yahoo ir kt).
Įmonės, investavusios į vidinę ir/ar išorinę internetinio tinklalapio SEO optimizaciją, sulaukia naudingų, ilgalaikių rezultatų – jas lengvai randa klientai pagal norimus raktinius žodžius, taip pagausėja lankytojų ir pirkėjų svetainėje.
Jeigu norite įsitikinti SEO efektyvumu patys, susisiekite su mumis ir mes rasite tinkamiausią kelią jūsų verslo augimui!
Būdas nr. 9 – kurkite aukštos kokybės turinį
Būkite verti, kad jus sektų, dalintųsi ir apie jus kalbėtų! Keletas patarimų, kurie padės jums sukurti tikrai aukštos kokybės turinį:
- Nebijokite eksperimentuoti. Parašykite keliomis temomis, ir stebėkite, kuo labiausiai domisi jūsų klientai. Kartais, atrodo, keisčiausios temos yra labiausiai skaitomos!
- Įraukite į savo internetinės svetainės turinį gerą vizualą. Išnaudokite vizualias diagramas, infografikas, nuotraukas savo dėstomoms mintims perteikti. Žmonės myli vizualias internetines svetaines! Paverskite savo svetainę viena tokių!
- Apklauskite savo srities specialistą ir patalpinkite interviu su juo savo internetiniame puslapyje. Taip suteiksite daug žinių savo skaitytojų ratui, taip pat, pasižymėsite kaip autoritetingas verslas.
- Investuokite laiko (ir, galbūt, pinigų) ir kurkite akį traukiančias antraštes (angl. copy). Nepamirškite, kad ant prastų antraščių niekas nespaudžia, o jeigu nespaudžia, tai vadinasi ir neskaito. Gera, kokybiška, dėmesį patraukianti antraštė – būdas laimėti dėmesį, pritraukti lankytojų į internetinę svetainę ir patikti potencialiems pirkėjams.
Skatinkite žmones komentuoti, like‘inti ir dalintis jūsų įrašais – laimėsite ir skaitytojų palankumą, ir sulauksite naujų veidų savo internetinėje svetainėje.
Būdas nr. 10 – sulaužykite visas taisykles!
… arba darykite taip, kaip nedaro niekas kitas!
Vienas geriausių pavyzdžių, kaip galima išgarsėti socialinėje erdvėje ir pakelti savo produktą į aukštumas – įmonė Blendtec, gaminanti maisto smulkintuvus (blenderius), kuriais kavinėse mums plaka kokteilius.
Jų marketingo planas buvo unikalus.
Youtube paskyroje ši įmonė dalijosi vaizdo įrašais, kuriuose metė gausybę iššūkių savo produktui – jis turėjo sumalti BET KĄ.
Šis maisto smulkintuvas į miltus sumalė netgi išmaniąją planšetę “iPad”.
Pasiteisino? Su kaupu! Vaizdo įrašas sulaukė virš 18 milijonų peržiūrų, komentarų ir gausybės pasidalinimų socialinėje erdvėje.
Taigi nebijokite būti išskirtiniai, aktyvūs, drąsūs. Komunikuokite su sekėjais. Išnaudokite visas reklamos galimybes. Būkite verti jus sekti ir neabejotinai Jums pasiseks pritraukti lankytojų ne tik į internetinę svetainę, bet ir į socialinius tinklus. Ne tik išvysite didesnį lankytojų srautą, bet ir padidės jūsų pardavimai.
Kas toliau?
Jeigu tik perskaitysite šį straipsnį, daug naudos nebus.
Išsirinkite bent vieną punktą ir pasiryžkite jį įgyvendinti ateinančią savaitę.
Pasidalinkite rezultatais po šiuo straipsniu esančioje komentarų skiltyje. Ir… būkite žinomi!
AnaWeb